Zákazníci firmy VODOS jsou obsluhováni v novém zákaznickém oddělení. Zákaznické oddělení řeší požadavky zákazníků, kteří mají již vybudovanou vodovodní a kanalizační přípojku.
Mohou zde vyřešit záležitosti týkající se změny odběratele, změny způsobu úhrady faktury, změny zasílací adresy, zavedení elektronické fakturace, ověřit si výši fakturace a jejího proběhu. Tým zákaznického oddělení se Vám může věnovat od pondělí do pátku od 8,00 hodin do 16,00 hodin, polední přestávka je od 11,00 hodin do 12,00 hodin. Zákazníkům je k dispozici nová telefonní linka 844 244 777. Doporučujeme zákazníkům zavedení elektronické fakturace, zavedení úhrad faktur bankovním inkasem.
V souvislosti se zaváděním nových služeb si Vás dovolujeme upozornit, že bylo změněno upomínání dluhu. V současné době bude zákazníkům rozesílána již pouze jedna upomínka po třiceti dnech od marného uplynutí splatnosti faktur. Pokud nebude dlužná částka uhrazena v náhradním termínu, bude přistoupeno k přerušení nebo omezení dodávky vody nebo odvádění odpadní vody. Doufáme, že tento postup budeme využívat minimálně.